Menu Zavřeno

Postup dvoufázového čištění suchou metodou

Kompletní péče o váš DPF filtr s využitím inovativních technologií

Představujeme vám naši dvoufázovou metodu čištění DPF, která zahrnuje vizuální kontrolu, testování na Trap testeru, použití patentovaného stroje Trap Blaster a tepelnou regeneraci. Tento postup zajišťuje účinné a šetrné čištění DPF patron.

1. Před první fází čištění:

  • Vizuálně kontrolujeme filtr a otestujeme jej na Trap testeru (je důležité znát hodnoty nové patrony)
  • Drátem kontrolujeme zanesení buňky a zjišťujeme, zda buňka uvnitř není poškozená

2. První fáze – Trap Blaster:

  • Patentovaný stroj Trap Blaster vyfoukává zanesené buňky dvěma tryskami umístěnými proti sobě

3. Druhá fáze – Tepelná regenerace:

  • Odstraňuje 100% sazí z DPF a DOC
  • Pomáhá uvolnit zpevněný popel z buněčných stěn pro snadnější následné pneumatické dočištění

4. Pneumatické dočištění ve stroji Trap Blaster:

  • Po tepelné fázi probíhá dočištění zbytkových nečistot
  • Na závěr opět otestujeme patronu na Trap Testeru, abychom ověřili úspěšnost čištění
5. V závislosti na typu a velikosti filtru provedeme jeho vyčištění a následně vysušení horkým vzduchem. Na konci provedeme opět diagnostiku filtru a vytiskneme protokol.

Profesionální čištění DPF filtrů nákladních vozů EURO 6

Výhody čištění

    • Suchá metoda čištění DPF zaručuje parametry jako u nového filtru
    • Šetrně odstraňuje popel a saze z DPF patron
    • Zpracujeme protokol o čištění DPF
    • Doba čištění DPF do 48 hodin
    • Efektivně snižuje náklady na pohonné hmoty u nákladních vozidel po vyčištění DPF patron
    • Při pravidelném a včasném čištění DPF patron (ještě před hlášením řídící jednotky) dosahujete:
      • Významné úspory spotřeby paliva díky čištění DPF
      • Prodloužení životnosti DPF filtrů
      • Snížení emisí s vyčištěnou DPF patronou
      • Eliminace poruch vozidla
Doporučení: Většina výrobců nákladních vozidel doporučuje výměnu nebo čištění DPF patron po ujetí 300 000 – 500 000 km.
Úspora nafty: Po zhruba 300 tis. najetých kilometrech u dálkové přepravy stoupá průměrná spotřeba paliva o 2-3 litry. Po vyčištění DPF pomocí naší dvoufázové metody u testovaného vozidla Scania 500 a následném ujetí 20 tis. km klesla spotřeba paliva na původní hodnotu. Takto efektivní čištění DPF filtrů vám pomáhá ušetřit na nákladech na palivo a prodloužit životnost vašeho DPF filtru.

Postup čištění mokrou metodou

a jeho výhody

1. Kamerovou a vizuální kontrolou zjistíme, zda není mechanicky poškozená keramika.
2. Fyzicky zkontrolujeme stav filtru kvůli možným vnitřním prasklinám.
3. Otestujeme Vám DPF filtr pomocí protitlaku, abychom zjistili stupeň znečištění Vašeho filtru.
4. Filtr vložíme do pracovní komory Flash Cleaner Machine a za použití patřičné redukce připojíme do systému. Spustíme diagnostiku. Měří se průchodnost před a po čištění.
5. V závislosti na typu a velikosti filtru provedeme jeho vyčištění a následně vysušení horkým vzduchem. Na konci provedeme opět diagnostiku filtru a vytiskneme protokol.

Doba čištění DPF a FAPu osobního vozidla je cca 90 min.

Výhody čištění

  • celkové odstranění zbytků PM10
  • celkové odstranění zbytků olejů
  • celkové odstranění zbytků Ceria
  • účinné čištění všech typů filtrů částic a katalyzátorů (automobily a těžká nákladní vozidla, také SCR) každé velikosti
  • šetrná a bezpečná metoda čištění výborná ochrana vzácných kovů použitých při výrobě DPF
  • zcela ekologické (čistící kapalina cirkuluje přes filtrovací kartuše a je neustále recyklována, okruh je uzavřený)
  • není nutno demontovat čidla, filtr zašlete kompletní pouze demontovaný z vozidla
Doporučujeme čistit vždy s CATem, pokud není součástí DPF. U osobních i dodávkových vozidel je v ceně čištění. U ostatních bude posouzen individuálně.
Pokud jsou splněny dobré podmínky na vozidle, dá se dosáhnout až 98% účinnosti vyčištěného DPF.