Postup dvoufázového čištění suchou metodou
Kompletní péče o váš DPF filtr s využitím inovativních technologií
|
|
|
Představujeme vám naši dvoufázovou metodu čištění DPF, která zahrnuje vizuální kontrolu, testování na Trap testeru, použití patentovaného stroje Trap Blaster a tepelnou regeneraci. Tento postup zajišťuje účinné a šetrné čištění DPF patron. |
|
|
1. Před první fází čištění:
|
|
|
- Vizuálně kontrolujeme filtr a otestujeme jej na Trap testeru (je důležité znát hodnoty nové patrony)
- Drátem kontrolujeme zanesení buňky a zjišťujeme, zda buňka uvnitř není poškozená
|
|
|
2. První fáze – Trap Blaster:
|
|
|
- Patentovaný stroj Trap Blaster vyfoukává zanesené buňky dvěma tryskami umístěnými proti sobě
|
|
|
3. Druhá fáze – Tepelná regenerace:
|
|
|
- Odstraňuje 100% sazí z DPF a DOC
- Pomáhá uvolnit zpevněný popel z buněčných stěn pro snadnější následné pneumatické dočištění
|
|
|
4. Pneumatické dočištění ve stroji Trap Blaster:
|
|
|
- Po tepelné fázi probíhá dočištění zbytkových nečistot
- Na závěr opět otestujeme patronu na Trap Testeru, abychom ověřili úspěšnost čištění
|
|
|
5. V závislosti na typu a velikosti filtru provedeme jeho vyčištění a následně vysušení horkým vzduchem. Na konci provedeme opět diagnostiku filtru a vytiskneme protokol. |
|
|
|
|
|
Profesionální čištění DPF filtrů nákladních vozů EURO 6
|
|
|
|
|
|
Výhody čištění
|
|
|
-
- Suchá metoda čištění DPF zaručuje parametry jako u nového filtru
- Šetrně odstraňuje popel a saze z DPF patron
- Zpracujeme protokol o čištění DPF
- Doba čištění DPF do 48 hodin
- Efektivně snižuje náklady na pohonné hmoty u nákladních vozidel po vyčištění DPF patron
- Při pravidelném a včasném čištění DPF patron (ještě před hlášením řídící jednotky) dosahujete:
- Významné úspory spotřeby paliva díky čištění DPF
- Prodloužení životnosti DPF filtrů
- Snížení emisí s vyčištěnou DPF patronou
- Eliminace poruch vozidla
|
|
|
|
|
|
Doporučení: Většina výrobců nákladních vozidel doporučuje výměnu nebo čištění DPF patron po ujetí 300 000 – 500 000 km. |
|
|
|
|
|
Úspora nafty: Po zhruba 300 tis. najetých kilometrech u dálkové přepravy stoupá průměrná spotřeba paliva o 2-3 litry. Po vyčištění DPF pomocí naší dvoufázové metody u testovaného vozidla Scania 500 a následném ujetí 20 tis. km klesla spotřeba paliva na původní hodnotu. Takto efektivní čištění DPF filtrů vám pomáhá ušetřit na nákladech na palivo a prodloužit životnost vašeho DPF filtru. |
|
|
|
|
|